ŠENA PROFI franšíza

sena-profi-logo_logo-claim

POPIS FRANŠÍZOVÉHO SYSTÉMU

Zakladatel společnosti Greenkeeping trávníkář Tomáš Šena se věnuje profesionální péči o anglické trávníky od roku 2006. Za celou dobu naši trávníkaři obsloužili několik tisíc zákazníků po celé České republice, ať už to bylo formou pravidelné péče o trávník, nebo jednorázové regenerace či osobní či vzdálené konzultace. Stali jsme průkopníky v poskytování trávníkářských služeb a vybavení pro trávníky s ohledem na životní prostředí. Provozujeme výběrový obchod s hnojivy, osivy, postřiky a nářadím ŠENA shop a specializovaný obchod s vřetenovými sekačkami Centrum Vřetenových Sekaček. Milujeme trávníky a to se snažíme promítnout do všeho, co děláme.

Věříme a den co den dokazujeme, že lze dosáhnout kvalitního trávníku i bez použití chemie. A tuto cestu razíme i pro naše zákazníky. Kvalitní péči o trávník se snažíme stále více popularizovat a edukovat v ní veřejnost. Snažíme se, aby péče o kvalitní trávník neškodila přírodě a byla příjemná pro klienty.  

  • Naše heslo je Zdravý trávník bez chemie.
  • Naším cílem je poskytovat profesionální služby ŠENA PROFI co nejširšímu okruhu zákazníků po celé České republice.

FRANCHISA ŠENA PROFI

Reagujeme na zvýšenou poptávku po odborných službách v péči o trávníky na trhu. Proto jsme se rozhodli vytvořit franchisovou síť jednotlivých specialistů, kteří při péči o trávníky přímo u zákazníků v získané exkluzivní oblati budou využívat naše kvalitní produkty a ověřené know-how.

VLASTNÍ PROVOZOVNY

  • Šena shop Praha 4
  • Šena shop Ostrava

PODPORA PRO FRANCHISANTY

  • Práva na užívání značky, loga a know-how Šena PROFI;
  • Exkluzivitu vybrané oblasti;
  • Specifikaci zahradnické techniky a dalšího vybavení;
  • Atraktivní podmínky pro nákup vybraných strojů a zařízení;
  • Atraktivní podmínky pro nákup osiva, hnojiv a dalších materiálů nezbytných pro poskytování služeb;
  • Projekty brandingu vozidel a přívěsů;
  • Počáteční a průběžná školení pro franchisanta;
  • Značkové materiály (trička, poznámkové bloky, pera, hrnky, složky atd.);
  • Marketingový balíček včetně tvorby profilů na sociálních sítích, přizpůsobení webu, nastavení marketingové strategie atd.;
  • Kontakty potenciálních klientů pro franchisanta na začátek;
  • Provoz jednotné telefonní linky pro zákazníky a předávání jejich poptávek;
  • Možnost využít služby prvotního zpracovávání nabídek klientů a následné předání k dokončení se zákazníkem;
  • Provozní příručku popisující podnikové standardy a postupy;
  • Neustálou podporu, inovace, zázemí silné společnosti, účetní poradenství, zákaznickou podporu.

POTŘEBNÁ POČÁTEČNÍ INVESTICE

  • Vstupní poplatek 50 000 Kč bez DPH – Franchisant obdrží know-how, práva na používání značky, startovací balíček, podporu a územní exkluzivitu;
  • Další náklady jsou spojené s nákupem/ leasingem automobilu a pořízením zahradní techniky a vybavení ve výši cca 500 tis. Kč bez DPH (dle rozsahu vybavení);
  • Návratnost investice lze očekávat v průběhu cca 24 měsíců (včetně započtení průběžných fixních franchisových poplatků);

ZÁKLADNÍ POŽADAVKY

  • Ochota pracovat na vlastní účet, rozvíjet své vlastní stabilní podnikání;
  • Připravenost tvrdě fyzicky pracovat v práci, která přináší viditelné výsledky a přináší velké uspokojení;
  • Pochopení a přijetí sezónního charakteru práce (intenzivních 8 měsíců v roce, během kterých vyděláváte peníze po zbytek roku);
  • Ochota dodržovat standardy a pracovní metody stanovené poskytovatelem franchisy, ochota učit se od nuly, jak pečovat o trávníky;
  • Šena professional nevyžaduje od franchisantů odborné znalosti ani zkušenosti v oboru zahradnických služeb – ve všem vás proškolíme.

 

GREENKEEPING s.r.o., 
Kyslíková 1984/4, 143 00 Praha 4 - Komořany

+420 608 37 36 37
tomas.sena@sena.cz
sena.cz

Kontaktní osoba pro zájemce o licenci: Ing. Tomáš Šena

Máte nějaké otázky? Zodpovíme je. Prosíme o pečlivé vyplnění kontaktních údajů.

Nevyplňujte toto pole: