Aktuální změna pravidel pro dárek a ceny dopravy

Vážení a milí,

více a více oceňujete, že můžete téměř vše potřebné k Vašemu trávnikaření pořídit na jednom místě, často přímo u zdroje. Moc si toho vážím a jsem rád, že naše spolupráce kvete.

Protože je ještě několik produktů, které Vám často doporučuji a prozatím nebyly v nabídce, rád bych se k této dokonalosti ještě více přiblížil. To však znamená, že musím upravit trošku změnu pravidel pro dárky a dopravu. 

Výsledkem by mělo být to, že budete moci koupit u nás i produkty na nízké cenové úrovni pohodlně v jednom eshopu spolu s našimi klíčovými produkty a současně se i nám tento obchod bude vyplácet. Ten, kdo koupí více produktů na jednou bude mít i nadále dopravu zdarma, akorát jsme hranici pro tento dárek posunuli pro objednávky od 1500 Kč. Vzhledem k běžné výši objednávek to ovlivní pár procent zákazníků.

Některé nové produkty s běžnou cenou pod 500 Kč budou mít nově započítanou dopravu v ceně. To může vést k tomu, že produkt bude dražší v porovnání s jinými eshopy. Je samozřejmě na Vás, zda ho koupíte či ne, ale i přes náš nízkonákladový režijní režim a při zachování vysoké kvality balení a spolehlivosti doručování, nejsme schopní cenu nyní dostat níže. 


Dárky

Mimořádný časopis Forbes i nadále zůstává příjemnou odměnou pro Vaše chvíle klidu. Ale i zde jsme museli posunout hranici pro získání tohoto dárku a to na objednávky od 999 Kč.


Věrnostní slevy

Věrnostní slevy se nijak zásadně nezměnily. Registrovaný zákazník, který na svém účtu u nás dosáhne obrat 10 000 Kč, bude už stále mít slevu 3% téměř na vše. Pokud však dosáhne, samozřejmě postupem času, na obrat 30 000 Kč, naskočí mu automaticky sleva 5%. A když obratem překročí 60 000 Kč, mám pro něj věrnostní slevu 7% na všechny nákupy. Myslím, že to je férová nabídka za Vaší věrnost. 


Velkoodběratelé

Pokud jste zahradníci a berete ve velkém po paletách a ve velkoobchodních baleních, kontaktujte přímo mě pro velkoobchodní podmínky. 

Váš trávníkář

Tomáš Šena

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení